Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WINTER WISHLIST | ESPRIT

Plot twist: Esprit heeft superleuke winterkleding! Esprit is een merk waar de meeste mensen van onze generatie niet zoveel mee in contact komen, maar dat is onterecht. Ik heb eens rondgekeken op de website en heb mijn favoriete items voor herfst en winter voor jullie opgelijst in een wishlist. Eerlijk is eerlijk: ik heb nog niet echt eerder bij Esprit geshopt. Ik kwam er gewoon niet echt, maar nu ik deze spullen zie, heb ik meteen zin om dit merk een kans te geven. Hoe herfst- en winterproof zijn deze prachtige items?? Enjoy xoxo





























Golden bomber - €69,99

Een shiny bomber (je ziet trouwens overal bombers tegenwoordig), perfect voor de feestdagen die eraan komen (can't wait!!).

Combineer met: little black dress voor kerst

Navy/burgundy/white striped collar sweater - €39,99

Ik hou echt van dit soort truitjes. Aansluitend, gestreept en in herfstige kleuren, perfect!

Combineer met: een salopet

Knitted sweater - €59,99

Deze truien blijven het goed doen bij mij. Op een luie dag trek je deze aan en je kan comfy casual de deur uit.

Combineer met: zwarte jeans, blouse eronder

Beige/pink/cream thick sweater - €59,99

Vooral de kleuren in deze trui spraken mij aan. Deze zachte kleuren zijn prachtig deze winter, en het kraagje houdt je lekker warm.

Combineer met: een rok met beige laarsjes
Esprit / Modieuze trui met laagjeslook
2-in-1 sweater/blouse - €59,99

Over deze trui/blouse ben ik heel enthousiast. De gestreepte blouse zit vast aan de trui, maar wat een mooie combi is dit! Het detail op de trui vind ik ook heel mooi. Perfect alledaags kledingitem dit.

Combineer met: een simpele broek en basic schoenen: de trui is je eyecatcher!

Pinafore dress - €59,99

Pinafores, je moet ervan houden. Eerst was ik niet zo'n fan, maar nu ben ik overtuigd dat deze dingen ook megacute kunnen staan.

Combineer met: gestreepte top/trui

Winter jacket - €99,99

Hoe tof is deze jas?? Hij ziet er ook lekker warm uit, een must tijdens deze koude dagen. De zachte grijze kleur is ook perfect voor de winter.

Combineer met: een dikke, zachte sjaal en skinny jeans

Comfy oversized blouse - €49,99

Deze losse blouse ziet er megacomfy uit. Half in een ripped (zwarte) jeans gepropt, ik zie het al helemaal voor me! Een paar maatjes te groot is deze nog mooier, denk ik.

Combineer met: ripped skinny jeans

Shiny skirt - €49,99

Dit rokje schreeuwt feest. Voor de kerstdagen is dit een musthave. Ook als je een ander feestje hebt, is dit z├│ tof!

Combineer met: zwarte losse blouse, zwarte high heels


Hopelijk heb ik jullie geïnspireerd met deze faves van de webshop van Esprit. Er zitten enkele feestelijke items tussen, maar ook kledingstukken die zowel casual als chique gestyled kunnen worden. Daar hou ik van!

Gros bisous,
A.