Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

WINACTIE | Zomerpakket ♥

Hi!
Het viel me onlangs op dat ik, hoewel ik dat al enkele keren beloofd heb, al lang geen winactie meer georganiseerd heb. En ik dacht: ik kan wel aan een bedrijf (of een paar bedrijven) vragen of ik producten van hun mag verloten onder jullie, maar het is leuker als ik zelf producten heb uitgezocht en gekocht voor jullie, toch? Dat heb ik gedaan! Ik heb een pakketje samengesteld met een hele hoop spullen die niet mogen ontbreken voor de zomer. Doe je mee? ♥
In het pakketje zit een zonnebril, een hydraterende olie van de body shop, een zomerse, zachte lipgloss, twee paar vrolijke, zomerse oorbellen, haaraccessoires, een scrub van Rituals, een fruitige douchegel van Yves Rocher, een Sprite lipsmacker en een lippenbalsem die een kleurtje afgeeft als je hem aanbrengt op je lippen. Hier foto's van de producten die je kan winnen:

Rituals scrub

The Body Shop Grapefruit Beautifying oil

Yves Rocher framboos douchegel


Pilotenbril


Essence 02 My favourite milkshake Stay with me longlasting lipgloss

Sprite lipsmacker

Magic colour lipbalm

Bun accessoire (of armbandje)

Haarstrikje

Fluogroene schakelarmband

Roze armband met gouden chains

Tropische aapjes oorbellen

Fluogroene knopjes oorbellen (bijpassend bij de armband)

Wat moet je doen om mee te kunnen doen?
- Mijn blog volgen via Bloglovin' (klik)
- Laat een reactie achter op dit artikel waarin je een geldig e-mailadres vermeld (zodat ik je kan contacteren als je de winnaar bent) én waarin je zegt welk product van de winactie je het leukst vindt.

Dat is alles! Valt goed mee, toch? Delen op Twitter zorgt trouwens voor extra kans (vermeld @GrosBisousXx erbij, anders kan ik het niet terugvinden), maar is zeker niet verplicht. Gewoon volgen en een reactie achterlaten zorgt ervoor dat je meedoet!




De uitslag kom online op 10 augustus 2015. Veel succes!
Liefs, Amber ♥

14 comments:

  1. Wauw... Dat is zeker een heeel zomers pakket! :D Wat heb je er wat leuks van gemaakt voor je lezers zeg.... Ik doe ook heel erg graag mee voor een kansje! Ik wens je alvast een fijn weekend!
    Groetjes ilsiee

    ReplyDelete
  2. Wat leuk bedacht! Ik doe niet mee, er zitten teveel dingen in het pakket die me niet echt aanspreken. Dan gun ik het iemand anders mee! Toch heel lief dat je dit voor je volgers hebt bedacht! :)

    ReplyDelete
  3. Wat leuk dat je een winactie organiseert! Natuurlijk doe ik mee :)
    Ik vind de zonnebril, de armbanen en de oorbellen het leukst, maar de andere artikels zijn ook zo leuk. Mijn email-adres: helenadeblick1@gmail.com
    Geniet van je vakantie!
    Liefs, Helena

    ReplyDelete
  4. Ik doe ook mee , ik volg je al via bloglovin en twitter
    het product die ik het leukste vind is Yves Rocher framboos douchegel
    mijn naam Kim Weernink , mijn email Kimberly_alexandraa@live.nl

    ReplyDelete
  5. Ik doe graag mee! De oil ben ik het meest benieuwd naar. Ik volgde je al op bloglovin, mijn mail is sabrina at denklicht punt nl

    ReplyDelete
  6. ik doe mee!
    alles gedaan
    bloglovin; zoelouwerse
    tweet geplaatst: zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    ReplyDelete
  7. Het product dat mij het leukste lijkt is denk ik de douchegel van Yves Rocher, die lijkt me echt heerlijk zomers
    Ik volg je op bloglovin (sandra9454) en op twitter + geretweet https://twitter.com/Xsajo/status/623843721356951552
    mijn e-mail is sandra_jonker8@Hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Superleuk zeg! Wat een zomers pakket... En hele leuke spulletjes, hier maak ik graag een kansje op... Ik volg je op bloglovin hoor.. Fijne avond, groetjes ilsiee , wiefiej@Hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Ik doe mee! :) Leukste product: Yves Rocher framboos douchegel (er zijn er veel, maar die douchegel lijkt me heel tof)
    xxx

    ReplyDelete
  10. ik doe ook mee! er zitten zoveel leuke en mooie spulletjes bij waar ik niet aan kan weerstaan! <3 => Rianne26.G@Gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahja, mijn favoriet is het roze bun accessoire :) xx

      Delete
  11. Tuurlijk doe ik mee ;).Het pakketje is echt leuk bedacht, Maar mijn favoriet is toch wel de Yves rocher framboos douchegel omdat ik denk dat het goed ruikt en het ziet er fris en fruitig uit. Nog een prettige vakantie --- amber.vandersteene@outlook.com

    ReplyDelete
  12. Ahh super leuk zomerpakket! Ik doe graag mee en volg je op Bloglovin. Welk product ik het leukst vind?? Lastig. Maar dan denk ik toch dat ik de bril het leukst vind :) Email: misshappinez@hotmail.nl

    ReplyDelete
  13. Superleuke winactie, ik doe graag mee ! Ik ben dol op de scrubs van Rituals :)

    sofie.vandevenne@student.kuleuven.be

    ReplyDelete