Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

SHOPLOG | Pull&Bear, Only, New Look, JBC, Rituals ♥

Hé allemaal!
Het zijn solden en dat betekent dat je in deze periode extra veel kan en mag kopen, aan lage prijzen! Jammer genoeg lopen de solden al ten einde (nog een paar daagjes!), en vind je meestal nu alleen nog maar kleren in hele grote maten. Maar je kan geluk hebben en de mooiste items scoren voor bijna geen geld! Ik ging onlangs naar Antwerpen en daar ben ik heel goed geslaagd. Ik laat mijn aankoopjes zien!  




In Rituals kocht ik mini's van mijn favoriete shampoo en conditioner: de Brilliant Bliss shampoo en de Shikakai Secret conditioner. Deze zijn met Indian Rose en Shikakai, klinkt dat niet heerlijk? Deze mini's leken me perfect voor op vakantie. Ik heb de mini's al een paar keer gekocht (de fullsize kost €10, wat ik toch wel veel vind om in één keer uit te geven voor een shampoo of conditioner) en altijd met heel veel plezier gebruikt. De heerlijke geur blijft heel lang hangen, het maakt mijn haar niet pluizig of statisch (wat heel veel andere haarproducten wel doen) én mijn haar glanst en ziet er gezond uit. Voor deze mini's betaal je  €4,50 per stuk.


Ik zocht nog een losse short met een print en ik wist dat Only er hele leuke verkocht. Deze met zwart-witte print zit heerlijk en kostte nog maar €9,99. Perfect voor de zomer!


 Deze vest is van de nieuwe collectie en ik kreeg er dus geen korting op, woops. Maar zo'n simpel, wollen vest zocht ik al lang! Het is heel makkelijk over een jurkje of playsuit te trekken als je het frisjes krijgt 's avonds. Een goede aankoop! Het vest is zijn €24,95 zeker waard. 
 

Bij de New Look kocht ik voor €7 deze simpele T-shirt. Ik hou daar echt van! Zo'n simpel shirt kan je echt met heel veel combineren. Ik hou van de kleur grijs, dus ik vind deze T-shirt echt heel mooi! 



Bij de New Look kocht ik ook deze leuke printbroek. Ze zit heel mooi - niet té los, gewoon mooi zittend zonder te strak te zijn - en ik ben dol op de print. Deze was niet in de solden, dacht ik, we betaalden er ongeveer €20 voor.




In de Pull & Bear heb ik dit leuke truitje gescoord voor €9,99. Het is een crèmekleur, wat ik nog niet veel heb in mijn kledingkast, maar wat wel een hele mooie, frisse kleur is voor de tijd van het jaar. Er zit een gestreept patroon in, onderaan is er een kanten boordje en achteraan heeft het truitje ook leuke details. 


 Dit leuke, zwartwit-gestreepte rokje komt van de JBC en kostte maar €9,99. Zo'n simpel, basic rokje dat toch chique staat had ik nog niet, en valt heel leuk te combineren! Hier staat al een outfitpost mee online. Ik ben er heel blij mee!


Heb jij al goede deals kunnen maken in de sale? 
Liefs, Amber ♥

1 comment:

  1. Leuk vest! In Nederland is de sale juist voorbij nu, helaas x

    ReplyDelete