Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

OUTFIT | New stuff ♥

Hi!
Ik ben onlangs een paar keer gaan shoppen in de solden (waar zeker en vast nog een shoplog van online komt). Met mijn favoriete items heb ik een outfit samengesteld! De outfit is perfect voor iets minder zonnige zomerdagen, die we wel eens tegenkomen in ons landje. Ik vind de outfit echt heel leuk, het ziet er chique uit en hij zit nog eens goed ook. Met een panty eronder is dit een perfecte outfit voor school - maar daar hoeven we nu nog niet aan te denken, gelukkig. Ik show jullie graag mijn outfit!
Jas: H&M
T-Shirt: New Look
Rokje: JBC
Schoenen: Primark
Sokken: Primark
Lippenstift: Essence Adorable Matt

 









 





Oops, het zijn wat veel foto's geworden, haha. Ik hield deze fotoshoot op mijn dakterras! Het leek me wel een leuke plaats om foto's te nemen. Jammer dat het zo donker weer was buiten! Maar dat hoort wel een beetje bij de outfit - 'grey'. Alle kledingstukken zijn lekker simpel en als je ze samen combineert geeft dat een leuk effect, vind ik. Ik ben blij met deze nieuwe outfit en spulletjes!


Liefs, Amber ♥

4 comments:

  1. Leuke outfit! Normaal gesproken heb ik vrij weinig met rokjes, maar deze is wel erg leuk! Mooie foto's, inderdaad een erg leuk plekje! Nog een fijne vakantie. :)

    ReplyDelete
  2. Prachtige outfit voor een model zoals jou.

    ReplyDelete