Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

If I won the lottery... | verzorgingsproducten ♥

Hi!
Na mijn eerste If I won the lottery - post, besloot ik dat ik er meer van wou maken. Ik heb zóveel (onrealistische) wishlists van alle soorten onderwerpen en dingen, en die wou ik graag met jullie delen. Vandaag: verzorgingsproducten! Die zijn niet altijd even goedkoop, maar oh zo leuk om te hebben. ♥

* Lush - mijn wishlist van Lush is eindeloos. Het hoogst bovenaan staan de Bubbelgum lip scrub, Snowfairy douchegel, Tea Tree Water, Whoosh en Fun Pink.
Bron
* Clinic 3-step kit - sinds ik 3 testers van een reinigingsritueel van Clinic heb gebruikt, wil ik niets liever dan deze lijn bezitten. Jammer genoeg is Clinic duur, en de producten raken ook snel op omdat je ze meerdere keren per dag gebruikt. Ik gebruikte de samples een paar dagen en dan al was mijn huid zo veel verbeterd en zoveel mooier geworden. Het gaat over de 3-step kit en ik vond op internet dat je al snel €30 betaalt voor de drie 'stappen', namelijk Cleanse, Exfoliate en Moisturize. Je hebt deze kit voor verschillende huidtypes (waarvan ik trouwens skin type Comination Oily heb).
* Lady Speed Stick - deze zijn niet bepaald duur, maar wel redelijk moeilijk verkrijgbaar. Ik heb al een paar LSS's opgemaakt en ik blijf ervan overtuigd dat het de beste deo is die er bestaat. Ik zou graag een hele voorraad willen inslaan, zodat ik nooit zonder kom te zitten!


* The Body Shop + Rituals - het liefst zou ik heel deze winkels leegkopen. Ze hebben elk hun specifieke geuren en oh, ik ben er verliefd op. Van The Body Shop zou ik graag de Tea Tree lijn uittesten, en ook de bodybutters van allerlei geuren staan op mijn wishlist. Wat Rituals betreft ben ik echt verliefd op de foam douchegels, in verschillende geuren. Ook de shampoo en conditioner (ik heb Shikakai Secret conditioner en Brilliant Bliss shampoo) vind ik heerlijk! Ze maken mijn haar heerlijk zacht en oh, die geur. De lijn van Laughinh Buddha vind ik ook heerlijk ruiken!
Bron
Bron
* Clarisonic - helaas is dit handige borsteltje om je gezicht mee te reinigen niet heel goedkoop. En zeker niet als je verschillende borsteltjes wil kopen! Maar het lijkt me zo handig. Als ik de reviews mag geloven, reinigt het je huid perfect en laat het je huid zacht en schoon achter. En het is nog eens handig in gebruik ook! 
Ik zou het wel weten wat te kopen moest ik eens een grote financiële meevaller hebben (aka de lotto winnen). Wat staat er op jouw wishlist wat verzorgingsproducten betreft?
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment