Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Hoe ik mijn wimpers doe ♥

Al een paar jaar draag ik niet echt make-up overdag, enkel concealer af en toe, maar altijd mascara. Ik ga de deur niet meer uit zonder mascara, ik voel me niet compleet als ik geen mascara op heb. Door de maanden heen heb ik toch al wat mascara's opgemaakt (of moeten weggooien omdat ze niet meer goed waren) en intussen heb ik wel mijn favoriete mascara's gevonden. Toch koop ik er altijd nieuwe om uit te testen of die misschien toch net iets beter is... In dit artikel laat ik jullie zien hoe ik elke morgen mijn wimpers doe. 
1) Als eerste verwijder ik 's ochtends - nadat ik mijn gezicht gewassen heb - de restjes mascara op mijn ooglid en onder mijn oog die er 's nachts gekomen zijn. (Dit gebeurt echt altijd, geen idee hoe dat komt, haha!). Dit doe ik met een wattenstaafje met water, of, als het waterproof mascara was, met eye-make-upremover. Daarna kan ik beginnen met een schoon oog!



2) Dan start ik met het aanbrengen van de Volume Million Lashes So Couture mascara van L'Oreal. Deze is bijna op, maar is goed voor een eerste basislaag. Zelf vind ik dat deze vooral lengte geeft, niet zozeer volume. Mijn wimpers worden er lang door, en door de fijne substantie geeft het zeker geen klonters af. 



3) Als de vorige laag droog is, ga ik met mijn Yves Rocher Volume Elixir mascara aan de slag. Deze geeft wél veel volume, de substantie is ook veel dikker waardoor je in één keer meer effect krijgt, maar je wel moet oppassen voor klontertjes. Als deze klontertjes afgeeft, ga ik daarna nog eens met een wimperborsteltje door mijn wimpers.



4) Tussen de laagjes door, mors ik nog altijd wel eens met de mascara op mijn oogleden, onder mijn ogen of zelfs op de binnenkanten van mijn neus. Om af te sluiten ga ik daarom nog eens met (de andere kant van) het wattenstaafje (dat ik in het begin al had gebruikt), over mijn ogen. Zo maak ik alles clean!


Mijn routine is een klein beetje anders als ik van plan ben om te zwemmen, of men voorspelt regen. Dan breng ik alleen mijn Essence Lash Mania Waterproof False lash mascara aan op mijn wimpers. Ik ben heel tevreden over deze mascara, hij is wel degelijk waterproof en hij geeft een mooi effect. Het enige nadeel vind ik dat deze er moeilijker af te krijgen is 's avonds, maar daar kan ik nog wel mee leven, haha.

En nu ben ik klaar om de deur uit te gaan! Trouwens, zelfs als ik niet van plan ben het huis uit te gaan, draag ik graag mascara. Gewoon, omdat ik het leuk vind!




Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!
Liefs, Amber ♥

No comments:

Post a Comment